18 Nisan 2013 Perşembe

Teneke Mahallesi :)

Heyt be! buralar hep benim oluyo biliyon mu? Evlerin hepsini satın aldım.
Manav, çiçekçi, şarap evi, postane, pastane hepsi benimmm!

Sevgili "http://eceninkumaslari.blogspot.com/" blog sahibi Ece Kul'dan aldığım minik galvaniz kutular.
Kutuların her tarafında ayrı bir hoşluk var. İşte burası da arka cepheleri...

Sadece dış yüzünde mi? İçeride her mekanı görmeniz mümkün.
Ben bunları biblo olarak kullanıyorum. Kutu olarak kullanmaya kıyamadım doğrusu, birbirlerinden ayıramıyorum.

2 yorum:

  1. merhaba,
    Tilda manken workshopumuzun yapılacağı yeri sormuşsunuz.Arnavutköy (bebek tarafındaki) tarihi eser bir konakta olacak.benim karma sergisi yazımda konağın resmini de görebilirsiniz.katılmak isterseniz seviniriz.sayı biraz sınırlı olacak.çok kalabalık olmasını istemediğimiz için 3 güne yaydık.hangi günü arzu ediyorsanız bildirin lütfen.
    sevgiler

    YanıtlaSil