23 Kasım 2012 Cuma

Antika Nakışlı Kolye





Annemin çeyizinden bir parça, en az 60 yıllık örtüden çıkartılan elişi nakış. Nakış krep kumaş üzerine çamaşır ipeğiyle sarma işlenmiş, fakat durduğu yerde bazı kısımları eridi. Ben de üzerinde serpme olarak bulunan bu çiçek deselerini çıkartıp, takılarda kullanıyorum.

Art Nouveau tarzı metal çerçeveyi görünce bu nakışla çok uyumlu olacağını düşündüm. Nakışta bulunan çiçeğe çok benzeyen, çiçek oya ile tamamladım. Yine uğur için minik baykuşu çerçeveye taktım. burada satışta :))


11 yorum:

  1. Bu kolye de hem çok şık hem çok hatıra dolu; çok beğendim...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok şık çok güzel ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. nefıssss....soyleyecek söz bulamadım yaaa harıka bısey bu...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş gereçkten. Kaneviçe kolye uçlarınız da çok güzeldi. ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim. Asıl bu nakışı işleyenlerin eline sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Tek kelimeyle muhteşem eline emeğine sağlık arkadaşım..

    YanıtlaSil
  7. Çok narin ve şık bir tasarım olmuş , ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Hülya hanım harika olmuş bayıldım muhteşem bir fikir,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  9. 3 gündür yoktum, güzel yorumlarınızı yeni gördüm. Herkese çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, ziyaretiniz için teşekkür ederim...
    Ben ne kadar güzel bir yere geldim böyle, maşallah ne kadar zarif ve beceriklisiniz...hayran kaldım, bir kaç şeye ancak bakabildim. En kısa zamanda paylaşmış olduğunuz güzellikleri detaylı inceleyeceğim inşallah.
    Hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  11. Normally I do not learn article on blogs,
    but I wish to say that this write-up very pressured me to take a look at
    and do it! Your writing taste has been amazed me. Thanks, quite nice post.


    my page :: buy instagram likes

    YanıtlaSil