7 Ekim 2012 Pazar

Dantelli Gece Çantası


Çok eski arkadaşım, sevgili Yasemin için, kadife ve dantel kumaşlarla gece çantası çalışması yaptım. Henüz kendisi görmedi. Bakalım beğenecek mi?

Çantanın sadece kapağı dantelli, aslında tamamı kadife danteli de kadifenin üzerine kapladım. Dantelin altından kadife algılanıyor.

Gümüş kaplanma takı aksesuarlarıyla tamamladım. Dantelin deseniyle bu metal gül çok uyumlu oldu. Aynı zamanda çantayı açmak için kullanılıyor.

Siyah rengi fotoğraflamak ne kadar zor. Bunların hiç biri siyah değil.


7 yorum:

  1. Çok şık, çok güzel gülün formunu yaprakları çok beğendim ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Emeğinize sağlık blogunuz çok keyifli bende beklerim bloguma bu tarz seylere yer veriyorum.Takipteyim sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir çanta. El emeği olunca daha da değerli.

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş
    Çok beğendim emeğinize sağlık
    Arkadaşınız güle güle kullansın

    YanıtlaSil
  5. Paragraph writing is also a excitement, if you know after
    that you can write if not it is complicated to write.


    Feel free to visit my web-site: instagram followers

    YanıtlaSil